mandag 14. juli 2014

Heksekort. Dt bidrag for barnemix.no

Har vært litt treg med å legge inn kortene mine i det siste, så tar et lite skred her nå :)





Her har jeg laget et vanlig 15 cm x 15 cm dobbelt kort med
motivet Witch stamp - willow fra Nikki Burnette, dette finner du her

Først farvela jeg motivet med promarkere og flexmarkere, og disse farvene brukte jeg: 
Hud: Blush, Oatmeal og Soft peach. 
Hår: Nutmeg, Caramel og Champagne. 
Grå: Ice grey 1,2,3,4 og 5. 
Rød: Burgundy, Crimson og Ruby.

Jeg starter alltid med de mørkeste farvene (skyggene først) Og jobber meg gradvis over til de lysere farvene.







Katten og lykta er fra Magnolia, gjerdet er marianne design. Og den hvite bazillen inni har jeg brukt en stjerne kantpunch fra Martha Stewart.


Månen er laget av gul bazill med litt stempelsverte på og glossy accent.




For flere bilder og mer beskrivelse se barnemix.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar